poniedziałek, 1 czerwca 2020

[Rachunek za] Maj 2020

W maju nadeszła pora na zapoznanie się z najnowszą serią Michaela J. Sullivana, skoro w końcu ukazał się ostatni, szósty tom. 

Książki 
Urszula Glensk Hirszfeldowie: Zrozumieć krew 7/10
Solidna książka o bardzo interesujących ludziach. Liczyłam jednak, że będzie więcej o medycynie. 

O "Legends of the First Empire" jest osobna recenzja całości, tyle że po angielsku. Dlatego tutaj takie impresje z poszczególnych tomów. 

Michael J. Sullivan Age of Myth 8/10
Początek nowej serii. Czytałam drugi raz, bo po pierwszym okazało się, że jednak to wydawanie nowej książki co pół roku to był hłyt marketingowy... Tak czy owak, podobało mi się. Ogromny skok stylistyczny jeśli chodzi o tego autora, inny klimat, ale ciekawie się to wszystko zazębiało, a postacie całkiem dawały radę. No i zwrot akcji na ostatniej stronie mistrzowski. Byłam dobrej myśli. 

Michael J. Sullivan Age of Swords 2/10 
Inny autor w okolicach 40% tego szajsu zostałby wpisany na czarną listę... Dno językowo, literacko i fabularnie. Koszmarne tekturowe postacie, debilizm pogania kretynizm, scena w której Moya dostaje spazmów, bo ją wszyscy mają za dziwkę jest prawdopodobnie najgorszym co w życiu przeczytałam, a byłam w jury konkursu literackiego... 

Michael J. Sullivan Age of War 6,5/10
Po katastrofie jaką był Age of Swords to jest pewien promyczek nadziei. Zadku nie urywa, ale nie jest też żenująco, a połowę przeczytałam na jednym posiedzeniu - tak jak się spodziewam po Sullivanie. 

Michael J. Sullivan Age of Legend 6,5/10
Raczej ok, chociaż jak miejscami te kawałki kartonu, które tu robią za postacie miały jakieś emocjonalne momenty to było strasznie. 

Planszówki
Mobilne Wykreślane Imperium 10/10
#portalzniszczylisciemizycie

Gry
GemCraft Chasing Shadows 10/10

Dishonored 1 8/10
Co mi się podobało nadal mi się podoba (Świat. Chociaż jak się go zna, to trochę mniej zabawy jest) co mi się nie podobało nadal mi się nie podoba - czemu ta gra jest taka prosta?! Gram na hardzie i nie wiem, czy się śmiać, czy płakać. Chociaż to najlepszy na rynku klon Thiefa, to wciąż nie jest to nawet blisko Dark Project i The Metal Age.

Borderlands 6,5/10
Poziom trudności fajniejszy niż w 2, ale questy są nudneeeeeeeee...

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia